diumenge, 12 d’agost del 2012

Que se'm quedin curtes


No...sens dubte sou vosaltres que em reconeixeu a mi! I jo que només us ho puc agrair amb...cap paraula; només donant cops a l'aire amb un pal i sentint que em poso vermella i estant en un d'aquells núvols de confusió i il·lusió barrejada on el temps passa ràpid. I tinc 23 boletes granates per repartir durant l'any en els moments de més intensitat i —ara faré un desig. El diré en veu alta. L'escriuré. Deixaré de banda la supersitició de no poder dir els desitjos per tal de que es compleixin. Va home va, els hauríem de dir tots!— desitjo que les 23 se'm quedin curtes. 

1 comentari:

ester ha dit...

van quedar ben boniques les lletres... :) jo que pensava que posaries una cançó avui...


(shh... un secret... jo prefereixo aquestes paraules a les cançons de "tomar el Sol"...)