dissabte, 17 d’octubre del 2009

Cançó de 2

Deep Blue Room

These four walls surround us,
but we have never felt so free,
hold on to me
while I tell you a story about love.

You close your eyes to imagine
the places we will go some day,
my voice gets farther,
so start dreaming your night away.

Whisper my name in the darkness,
hold me until I lose my breath,
call me in dreams while I'm sleeping,
I'll open my eyes just to see you smile.

Lets wake up in the horizon,
blow away the fearful waves,
touch the sky above us,
fly away with gentle wind.

Light begins to shine on us,
as your breath reaches my lips,
I feel the touch of your cool skin,
and I see your eyes still closed.

Your breath...
Your skin...
Your eyes...

Whisper my name in the darkness,
hold me until I lose my breath,
call me in dreams while I'm sleeping,
I'll open my eyes just to see you smile...

...smile...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

...Ada: faràs arribar la meva més rotunda felicitació a la Georgina? Ja la vaig poder escoltar a la teva última notícia bloguera, però ara, que ho heu fet encara més fàcil,ja és ineludible la felicitació. Té una veu, un to, una dicció, una cadència, una temperatura... molt personals, i especials, i reconfortants. Li dius, eh? M'ha agradat molt!!!

Marina ha dit...

Txeic!
A veure, sobre el que deia avui que ja tinc mono de cinema (i més després d'una entrevista tan inútil com la que hem presenciat avui la Carla i jo...començo a pensar que el món de la literatura no té cap futur...aquests autors què es pensen!) bé, com anava dient, què us semblaria anar divendres a l'Icària en sortir de la classe d'hispanoamericana, o sigui, sessió de les 8? Tinc propostes concretes: Moon, Millenium 2, EL Soplón, El imaginario del doctor Parnassus.
Us pronuncieu i passeu el suggeriment?
C u!