dimecres, 27 d’abril del 2011

Els mons

Avui jo estic bé i tu estàs trista i ell simpàtic i ella enfeinada i ell cansat i ella carinyosa i ell dubitatiu. I tots estem una mica callats en aquest món tan sorollós. Avui no cal cridar ni muntar grans espectacles, avui n’hi ha prou amb el silenci d’una mirada i el somriure d’un desconegut. Amb els mons de cadascú que, sense que ens adonem, no paren de saludar-se i d’acomiadar-se i de tornar-se a trobar. Corren lliures de la nostra consciència. I ens peguem i riem i ens insultem, ens fem un petó a l’ull i ens tanquem la porta als nassos. Ballem i ens donem l’esquena. Fem l’amor. Ara ell va cap a ella, jo vaig cap a ell, tu véns cap a mi, ella ve cap a tu. Després, potser, ell estarà amb ell, jo estaré amb ella, i tu estaràs amb ella. I amb tot això tu segueixes on estàs ara, igual que ell, ella i l’altre. I jo segueixo asseguda en aquesta cadira. No m'he mogut.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

i aquest text no va ni per tu, ni per mi, ni per ell, sinó per ella.

"chapó", m'ha agradat molt

de diumenges ha dit...

M'ha encantat!

Georgina saez ha dit...

Els mons es creuen, s'allunyen i s'acosten. Però tots formen part del tot..
N

ester ha dit...

corren lliures de la nostra consciència?


m'agrada el què i el com...