dimecres, 12 de desembre del 2012

De cap per avall

Tu no ho saps, però l’altre dia mentre em parlaves et vaig deixar d’escoltar. Et vaig obviar els ulls i les paraules i em vaig fixar únicament en la teva boca de cap per avall. Estirades d’una manera estranya només veia el teu llavi inferior i les dents que s’hi amagaven darrere. Parlaves i jo em fixava amb el moviment que em revelava l'escena. La llengua es retorçava i xocava contra parets noves i la saliva es veia més del normal. Tu seguies parlant i jo deuria posar una cara d’estar-te escoltant. Doncs no, ja t’ho dic ara. Estava senzillament gaudint de la nova perspectiva.

1 comentari:

ester ha dit...

mmmh...

i ho fas molt sovint això de deixar d'escoltar? potser hauria de fer com el meu iTunes i repetir els temes, per si algun dia es dóna la casualitat de que n'hi ha algun d'interessant...