dimecres, 30 de setembre del 2009

Marbre

A vegades em quedo sense poder respirar aquell aire que fa poc m'havia omplert de vida. I quan em passa, apareix una suor incòmoda sobre la meva pell, i el cor, tot i bategar ràpid, es troba parat. No sé ni perquè, ni per qui. Però sé que surto, amb les paraules, amb les llàgrimes, amb el jo que sempre aconsegueixo fer aparèixer. I noto aquelles mans que tan sols em toquen la superfície del cos però arriben a les profunditats més doloroses, i les cura. I aquells ulls marrons plens de tu, de mi, de tot, plens d'aquella llum que sempre em fa sortir. Torno a respirar, però aquesta vegada l'aire té gust a uns llavis carnosos que em fan trobar de nou. I de sobte soc matèria prima, i respiro més que mai.

2 comentaris:

diurff ha dit...

...respirar amor, respirar vida.

Al final del dia... importen les exhalacions dels llavis, les expiracions dels ulls, les inspiracions de pell..

un petonet preciosa

Marina ha dit...

Prova de menjar bròquil, Ada; en moments així segur que ajuda. Altrament, podries escoltar Jaume Sisa. Qualsevol tonteria és vàlida.
Bon dimecres de festa!
C you!