dissabte, 15 de setembre del 2012

Anem


Let's go
                let's go
                               let's go
                                             let's go
                                                           let's go
                                                                        let's go
                                                                                      let's go
                                                                                                    let's go
                                                                                                                  let's go
                                                                                                                                 let's go...



Wet - Sean Rowe

2 comentaris:

berta ha dit...

quina música ada, tinc clafreds i tot.

mar ha dit...

aquests dies a LLafranc i abans d'anar-hi -estant a casa-, l'he escoltat milers de cops i no la posava jo... però t'he de reconéixer que m'agrada. i ara em ve de gust. més que mai. gràcies a les dues. a ella per fer-me-la sentir meva i a tu per fer-me escoltar-la avui i posar-li nom i cognom a la cançó.