dimecres, 12 de setembre del 2012

Conec el silenci

     You tell me that silence
is nearer to peace than poems
but if for my gift
I brought you silence
(for I know silence)
you would say
      This is not silence
this is another poem
and you would hand it back to me.

Gift - Leonerd Cohen


     Em dius que el silenci
s'aproxima més a la pau que els poemes
però si com a regal
et portés silenci
(perquè conec el silenci)
diries
      Això no és silenci 
això és un altre poema 
i me’l tornaries.

Regal

4 comentaris:

The_DoS ha dit...

Silence, and a deeper silence, when the crickets hesitate.
(also from the spice box of earth)

I think if there's a man who knows what silence is, and its value, it's Leonard.

la vida té vida pròpia - Sònia Moll Gamboa ha dit...

El silenci és un altre poema... I tant!
Gràcies per aquestes píndoles de poesia que ens regales!

Eva ha dit...

Quin poema més preciós. Gràcies per compartir-lo...

ester ha dit...

you

you tell

you tell me

you tell me that

...

jo (re)conec el poema...