dilluns, 5 de març del 2012

Ella i tu i jo

I he tornat a sentir els ocellets. Aquells ocellets que cantaven vora les 6 del matí de l’última nit; l’inici de l’últim dia. I fumes, com fumes, i després parles i et va sortint el fum a poc a poc per la boca. I quantes vegades repeteixes la paraula por? Quantes vegades repeteixes la paraula força? 9 mesos després i quina alegria poder tornar a ser allà, poder escoltar-te per primera vegada. Quina cara més rodoneta i quina caputxa granate més bonica. I no em quedes lluny. Només estàs a 5871 quilòmetres però no em quedes lluny. Perquè tu erets tu i tu erets jo i ara som ella i tu i jo; aquí. 

2 comentaris:

ester ha dit...

l'Olga té la teoria de que acabes de donar a llum. Que estaves embarassada i clar, jo no ho sabia perquè a l'estiu encara no era evident.

...potser no dista tant de la realitat...

Anònim ha dit...

Que acabo de donar a llum? L'Olga ESTÀ com un llum. No...els 9 mesos són pura casualitat, em sap greu, seguiré sent jo, jo i jo...uf, quin cansament!

delesparaules