dimecres, 7 de març del 2012

Senyor poeta,

Avui m'he tornat a submergir en les teves paraules, síl·labes, lletres, idees, emocions i essències...i et torno a dir gràcies. 


Tot això va passar i no va passar,
tot tornarà a no passar un altre cop,
però tornarà,
tot quedarà en suspens,
enmig de l'aire,
talment un episodi
damunt la corda fluixa del funàmbul,
en lluita contra l'atzar,
contra la gravetat,
contra la pèrfida atracció dels àngels del senyor.
Res d'això va passar, però tornarà a passar.

Etern retorn - Francesc Josep Vélez


 (Presentació de L'essència de la pols, de Francesp Josep Vélez. Dia 8 de març a les 19h a La Casa del Llibre, Rambla Catalunya 37)



2 comentaris:

esderay ha dit...

Jo no voldria precipitar-me però, pel que he pogut llegir en aquesta hora escassa, ja tinc poesia preferida i vers d'esgarrifança.
ho maduro i ho comentem?
estic contenta d'haver-te vist, tu sempre tan amb comptagotes.

roser.

Coralet ha dit...

m'ha agradat molt, no el coneixia a este poeta. gràcies.