dijous, 1 de març del 2012

Dins el laberint

I estic aquí. Les parets són altes i segures, càlides i protectores. Entra llum per dalt. Apujo la mirada i veig la llum blanca d’un sol encegador que encara no em toca la pell; puc veure-hi. Només he d’aclucar una mica els ulls per protegir-me. I giro cada cantonada a poc a poc, amb una muralla de por que la il·lusió mica en mica va enderrocant. No hi ha ningú, només la sensació d’una mirada de reüll que em fa avançar. No busco la sortida, no busco el centre. No busco. M’hi trobo. I em deixo perdre.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Descripció bonica, impressionant, del misteri, i de l’actitud de deixar-se acaronar pel confort del resol...

Anònim ha dit...

Descripció bonica, impressionant, del misteri, i de l’actitud de deixar-se acaronar pel confort del resol...

Anònim ha dit...

-Lo creerás, Ariadna? -dijo Teseo-. El minotauro apenas se defendió. (La casa de Asterión, Borges)

Anònim ha dit...

Al meu laberint tampoc hi ha ningú,només la sensació de poder compartir eternament,perdent-me sempre sense cansar-me mai,buscant,trobant,sentint..

ester ha dit...

sona bé...